31/12/2012 ♥

Assalamualaikum :)

huu ~ mse tahun baru hari tuh , aku ngan member-2 aku semua gerak dataran . ramai gila keluar time tuh , tak macam tahun lepas  . berapa orang jehh :( sedihhh X) cehh* semua naik fixie jeh :3 ni gambar yang sempat kiteorang snap . wakakaka -_-




Tengah Bergurau ni ::3 zzzz
Yang ni , snap beramai-2 Jyeahhhh !

Haaaaa ,.. dah tegok ? ramai tak ? ramaikan ramaikan :P hahaha x) Btw memang best gila malam tuh . balik dari dataran terus gerak Titiwangsa Wow ! penat gilaa wehhh -_- tapi tak peh , last keluar ramai2 untuk tahun 2012 . balik dari Titiwangsa lepak kat Tanjung jap :3 makan lhaa , makan :P hahaha ! ni gambar dia :3



Abaikan Mukaa aku :#

sedapnya makan bersama kawan~kawan . wakakakaka ! adess dah lhaa eaaa, aku dah tak tahu nak citer ape dah ni , dah blurpp habissss X)haha ,  K . Btw aku sampai rumah jeh dah pukul 4.00 pagi . terus tidor . Zzzzzzzzzzz -_- haha . kayh Assalamualaikum :)

1 Response to 31/12/2012 ♥

Catat Ulasan